Δευτέρα 4 Ιουλίου 2011

Διάγνωση Βλαβών




Διάγνωση Βλαβών

Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια ραγδαία τεχνολογική ανάπτυξη των συστημάτων ελέγχου των αυτοκινήτων. Η προσθήκη πολλών συστημάτων αντιρύπανσης,  συστημάτων παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας αλλά και συστημάτων που έχουν να κάνουν με την άνεση του οδηγού και των επιβατών οδήγησε τους κατασκευαστές στην προσθήκη πολλών και σύνθετων ηλεκτρονικών μονάδων ελέγχου (εγκεφάλων). Οι ηλεκτρονικές αυτές μονάδες τις περισσότερες φορές βρίσκονται συνδεδεμένες μεταξύ τους σε δίκτυο CAN (Controlled Area Network).
Όλες οι ηλεκτρονικές μονάδες ελέγχου διαθέτουν σύστημα αυτοδιάγνωσης και είναι σε θέση να ενημερώνουν τον οδηγό μέσο ενδεικτικών λυχνιών για τυχόν δυσλειτουργίες.  
Σε αντίθεση με τα αυτοκίνητα παλαιότερης τεχνολογίας τα σύγχρονα αυτοκίνητα απαιτούν για την επισκευή τους ειδικά ηλεκτρονικά εργαλεία (διαγνωστικά) χωρίς την χρήση των οποίων η επισκευή τις περισσότερες φορές κρίνεται αδύνατη.  Η αντικατάσταση ενός ελαττωματικού εξαρτήματος συνήθως συνοδεύεται από μια βασική ρύθμιση ή κωδικοποίηση η οποία κρίνεται απαραίτητη για την σωστή λειτουργία του καινούριου εξαρτήματος.
Λόγω του μεγάλου αριθμού εργοστασιακών διαγνωστικών μηχανημάτων (Mercedes, BMW, Citroen, Renault, Opel, Peugeot, Smart, VW, Seat, Skoda, Audi, KIA, Hyundai κ.α) που διαθέτουμε αλλά και των τακτικών τεχνικών εκπαιδεύσεων που παρακολουθούμε βρισκόμαστε σε θέση να διαγνώσουμε και να επισκευάσουμε όποιο πρόβλημα προκύψει σε οποιοδήποτε ηλεκτρονικό σύστημα του αυτοκινήτου σας. (Engine, ABS, AIRBAG, CLIMA κ.α.)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου